mandag den 11. maj 2015

En stressende weekend...

Jeg har så at sige ikke fået lov til at sidde ned og holde weekend...
Jeg havde planlagt jeg skulle gøre rent og sy..
Rengøringen blev udsat fordi der skulle en udendørs vandhane op, og syningen fik jeg ikke gjort det helt vilde ved fordi jeg ikke kunne få fat i det kantbånd jeg skulle bruge...
Jeg fik lavet mors hovedpudebetræk og en kjole i str 80...

 Kjolen blev da meget sød men halsudskæringen blev ikke helt som jeg ville have den...
Så jeg må lave en mere en anden gang, hvor jeg har tid til at sidde med det....
Jeg ville have lavet sengetøj også men jeg kunne ikke få kantbåndet i den rigtige farve så det må vente...
Jeg fik ryddet op i haven, hængt det hele op inde i det nye skur og slået græs...
Så håber jeg det bliver weekend på fredag...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar