lørdag den 23. maj 2015

Projekt fars pressening...

Tayson er blevet en del af projektgruppen til fars bådpressening..
 Han er en god partner, han går bar lidt i vejen somme tider, men det er så hyggeligt han lige kommer og kigger engang imellem...
Sidste weekend fik jeg lynet alle delene fra hinanden, taget vinduerne ud og klippet nye vinduer...
Vinduerne var lidt svære at tage ud, de har siddet der MEGET længe, men det lykkedes...
Så nu er det igang med at tegne delene op på stoffet så jeg kan få dem klippet og komme igang med syningen...

Der er ikke helt så meget syning i det som jeg havde regnet med, så når den først er klippet kommer det til at gå stærkt tror jeg...
Vinduerne i sideruden passer også...
Onsdag fik jeg lavet et sæt sengetøj mere...
Det er med barbapapa og er godkendt af Negerdreng...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar