mandag den 14. juli 2014

Ikke hvad det har været....


Ørbæk marked er slet ikke hvad det har været, der er ikke meget marked over det længere...
Største delen er ting man kan købe i butikkerne til samme pris, der er heller ikke noget om man kan prutte om prisen mere...
Men det var så kedeligt at jeg nok ikke gider tage derover til næste år, så bliver det kun en af dagene og løbe det hele hurtigt igennem, og se om der er noget jeg gider have og så finde på noget andet at lave resten af weekenden...
Det blev kun til et par enkelte indkøb i år...
Endeligt fandt jeg en ordentlig lagkagekniv, men de havde jo selvfølgelig kun en, så jeg måtte skrives op til en mere...

Sammen med en trøje, et par knickers, en ny bikini og to piercing stave til mig..
Så håber jeg Langeskov markedet er bedre til september...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar