tirsdag den 5. august 2014

En helt alm kedelig tirsdag...

Tirsdag er bare en dårlig dag, for det er der det går op for en hvor længe der er til weekenden..
Så flyttede råkostjernet også ind, der er 3 tromler med en skivetromle, medium rivetromle, grov rivetromle.
Så er det spændende at se hvor tykke skiverne bliver, det kommer til at spare en hel del tid når jeg skal lave flødekartofler og rosti'er, og jeg slipper for at rive fingrene...
Så mangler jeg bar de tre ekstra tromler man kan få til, så kan jeg lave alt der skal rives på maskine.
Så mangler jeg bare en robot der kan komme og gøre rent for mig, idag står den på rengøring af badeværelse og det er 'hovedrengøring' jeg hader at gøre badeværelse rent, men det skal jo gøres og det er jo ikke fordi der er nogen der kommer og gør det for mig (desværre)..
Jeg har også lige købt nye badelagner, håndklæder og bademåtte så det skal jo være rent og pænt til de 'nye beboere'..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar