lørdag den 22. oktober 2016

Det simre..

Idag står den på rengøring og oprydning.
Jeg er så ikke kommet så godt igang endnu, jeg skulle lige hente det sidste til maden og et smut forbi frk teamleder, sammen med beastie...
Men vi skal have god simremad idag så det har jeg gjort klar, det skal alligevel stå i ovnen op til 5 timer...
Det er nemme kartofler, bearnaisesovs og skinkesteg..
Jeg starter med at skrælle kartoflerne, jeg ved godt at med nemme kartofler mener de ikke det er nødvendigt andet end at skylle dem, men som den skræl-hader jeg nu end er bliver de altså skrællet..
Og skåret ud i små stykker...
 Så hælder jeg en brik sovs ud over..
Og putter stegen ned oveni..




 Så kommer det i ovnen i stegesoen med låg på og får 150-160 grader i 4-5 timer.
Det bliver bare så godt og så passer det sig selv det er noget af det bedste ved det...
Så har jeg tid til at få gjort rent hvis det ellers bliver til noget...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar