lørdag den 11. august 2018

Endelig...

Så kom tordenvejret endeligt og det blev lidt køligere, det var lækkert, så kan vi få lavet lidt igen...
Den anden aften lavede jeg en sparkedragt med fødder i..
Den blev rigtig sød syns jeg, det egen str 55..
Igår skulle jeg lave kage til hans kusine...
Den blev også rigtig fin, det tog også hele dagen, fondanten tager sålang tid at lave fordi den skal trække inden den kan rulles ud...
Og så troede jeg at perlerne ville hænge sammen når jeg lavede dem i den form jeg har, men der blev jeg snydt, såjeg skulle sætte hver enkelt på...
Idag har jeg fået puslevenner så nu skal jeg igang med perler igen...
Så jeg har da lidt at lave perler, min trøje jeg er ved at hækle mangler jeg garn til, og så mine bestik servietter jeg er igang med den 5. 
Så skal jeg bare finde ud af om jeg skal sy dem sammen i bunden og lave løkker indeni så bestukket kan 'sidde fast'....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar