søndag den 16. december 2018

Ku godt bruge noget mere tid...

I sidte uge blev jeg endeligt færdig med mit standseværktøj...
Så nu er jeg godt igang med projektet ,som er en tyskerskruestik...
Så skal jeg bare se at blive færdig med den så jeg kan få lavet de sidste småting jeg mangler...
Jeg er også blevet færdig med min dino dragt
Den blev rigtigt fin, så skal jeg bare have lavet alle mine servietter færdig, og alle de andre 7000 ideer jeg har, og have bagt lidt igen det er snart længe iden jeg har fået gjort det og jeg har ikke engang fået lave nogle småkager i år, det er faktisk lidt for dårligt,  plejer at lave minimum 3 slags plus fyldt chokolade og havregrynskugler...
Idag har jeg nået havregrynskuglerne, men det er kun en lille portion, men jeg er jo oså sent på den så mon ikke det går...
Det er også blevet juleferie så måske jeg får tid til noget af det...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar