søndag den 16. februar 2020

Projekt male og tapetsere færdig...

Så blev jeg færdig med at male og tapetsere, det blev mega godt...
Gangen var det sidste rum jeg fik ordnet, fordi jeg havde gemt det mindste tilsidst fordi jeg vidste at når jeg nåede så lang ville jeg være træt det og gerne bare være færdig...
Der var også kun lige tapet nok, så det havde jeg regnet godt ud så jeg ikke skal have en masse stående og fylde...
Jeg købte et nyt skab til gangen også, som ikke er så stort som det gamle, så gangen er blevet en halv gang større, det er virkelig lækkert så nu kan man faktisk være der uden at få klaustrupfobi af det...
Så nu mangler jeg bar den der dyson støvsuger så det heller ikke fylder så meget...
Jeg er virkelig glad for jeg lavede farven til soveværelset lidt mørkere det er blevet meget roligere derinde end med den kolde hvide farve...
Jeg har så oz købt nyt sengetøj bar li for at fuldende det helt haha...
Jeg er vild med det, det får soveværelset til at virke så romantisk haha...
Stuen mangler jeg også li smådetaljerne, jeg har taget min bøger helt ned fra væggen så der ikke virker så rodet, så den væg vil jeg havde billeder på, men det er lige det der med at finde de sølvrammer igen som jeg har tænkt mig for de er jo selvfølgelig udsolgt i Daells...
Men jeg har fået en figur der skal stå på en lille svævehylde midt på væggen imellem billederne..
Den er jeg også ret vild med, gider ellers ikke have ret mange figurer, for jeg gider ikke støve dem af haha, men denne er så fin den skal være der...
Og så mangler jeg li det der marmor spisebord jeg har ledt efter men ikke har fundet endnu...
Da jeg var hos moar i går havde hende og lars lavet og købt nogle ting til mig...
En magnetplade til den hækleopskrift jeg er i gang med så det er nemt at se hvor jeg er nået til, en garnholder som jeg har manglet så mine nøgler ikke ryger på gulvet hele tiden, 3 nøgler grønt garn og en bog med opskrifter til velourgarn jeg har allerede fundet ud af hvad jeg skal lave først....
Jeg har snart føzdag så igen iår har jeg li tjekket le creuset's hjemmeside for at se om der var noget nyt jeg skulle ønske...
Og der var selvfølgelig noget jeg er nødt til at have på et tidspunkt, men det er ikke som sådan til køkkenet men til Beastie..
 Madskåle den kunne være så fint at have til ham i samme farve som mit stel og det hele...
Og så lige en godbid krukke med ske til.
Den er godt nok lavet til foder, men den er ikke stor nok til at rumme andet end 2 måltider til Beastie haha...
Det ku være så fint at hans ting også passede ind, i stedet for de der kedelige metalskåle han har...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar