mandag den 27. juli 2020

Bedre sent end aldrig...

Ferien synger på sidste vers, og det er først nu jeg er kommet i gang med syningen...
I dag har jeg lavet denne...
Farven snyder rigtig meget på billedet, den er meget mere grøn end på billedet...
Men den er den første jeg har fået lavet fra min længe ventede jubel & baluba bog..
Den kom den anden dg sammen med de metal trykknapper jeg også har ventet en evighed på..

Nu skal jeg så finde på noget at sy hvor de passer til...
Jeg har fundet den næste model jeg skal lave men jeg er ikke sikker på om de kommer til at passe til stoffet...
Men så må jeg jo bare inde på noget mere at lave...
Jeg er lige nu i gang med at skrive indkøbsliste til mit sy udstyr så jeg kan få fyldt op af de ting jeg har brugt og som jeg bruger løbende som lynlåse i forskellige farver og længder, rib i flere farver, ensfarvet jersey til foer osv...
Jeg har stadig flere hækle projekter liggende, men de må vente lidt til fordel for symaskinen...
Men jeg har da fået lavet en bamse...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar