onsdag den 15. juli 2015

Ballon og kage...

Igår lavede jeg et par ballonbukser...
De blev nu meget søde sys jeg, så mangler jeg bar en brodderi maskine så jeg kan lave stjerner og sådan noget på benene...
Imorgen skal vi til min brors piges føzdag, så jeg skulle bage kage til hende...
Det skulle være en Minion kage så jeg har prøvet at lave en fondant kage helt selv når nu Miriam ikke kunne komme og hjælpe desværre...
Kagen er afkølet og klar til at blive smurt op...
Så er den smurt op og klar til fondanten...
Så kom den gule på, med et par småfejl det plejer at være Miriam der lægger den på så det er første gang jeg selv gør det...
Så kom bukserne på...
Og her er den færdig med øjne og det hele...
Den blev nu meget sjov, så nu håber jeg hun bliver tilfreds selvom det nærmere er faren der vil ha sådan en...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar