fredag den 29. januar 2016

Fryseren..

Jeg har længe været træt af de der almindelige fryseposer..
Når man handler til en måned eller mere ad gangen, og fryser det hele ned i fryseposer, bliver det så svært at finde noget som helst...
For slet ikke at snakke om at få det hele til at være der igen, det er jo formet efter hinanden da man frøs det ned til at starte med...
Så jeg har fundet de tupperware frysebokse frem jeg har og så har jeg købt seks mere i en ny farve...
Jeg har seks af hver i 4 og 4,5 med gult låg og 4,5 dl i blå og 8 dl og 4 af dem med pink låg...
Så jeg kan dele dem op i de 4 dl er til hakket oksekød, der kan lige være 500g i..
Dem i 8 dl er til hakket gris...
Dem i 4,5 dl med gult låg er til kyllingfilér..
Dem i 4,5 i blå er til steaks af forskellig art...
De store i 1,1 og 1,2 er til forskellige stege..
De sidste ved jeg så ikke lige hvad er til men det finder jeg nok ud af hen ad vejen... 
Men det er til at finde rundt i inde i fryseren uden at skulle rode det hele ud...
Så har jeg skrevet på lågen på fryseren hvad der er så det er nemt at finde ud af hvad der mangler eller hvad jeg lige gider at have...
Det er lidt smart syntes jeg selv...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar