torsdag den 11. februar 2016

Dejlige seng....

Jeg har fået mit første sæt sengetøj fra ebay, og det er absolut ikke det sidste...
Det er så dejligt blødt, jeg har bar lyst til at blive liggende der LÆNGE....
Sådan ser det ud, det er lavet i noget micro fiber lignende stof så det er bar ekstra blødt og lækkert...
Så nu drømmer jeg om mere, så jeg kan komme af med noget af det gamle forvaskede jeg ellers har...
Det her står som nr. 1 på ønskelisten jeg sys det er rigtig fint og så er det anderledes, sys ikke det er så tit jeg ser gult sengetøj i butikkerne...
Det her er jeg oz lidt vild med, rød og sort er bare så flot sammen...
Det her er oz rigtig fint sys jeg...
Det er kun nogle få af dem jeg kunne tænke mig, der er så mange derinde at det er svært at vælge....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar