søndag den 10. juli 2016

Barnevelsignelse..

Igår var jeg til barnevelsignelse ved lille Lauritz...
Miriams familie er altså nogle hygsomme mennesker...
Han ser ikke helt så tilfreds ud, heldigvis er han ikke en af dem der skriger så man ikke kan høre hvad man selv tænker....
Jeg havde lavet en baby-nest til ham og så skulle han da også lige have en barbapapa...
Den er faktisk slet ikke så svær at lave...
Jeg har så kommet skumgummi i bunden i stedet for pladevat, jeg syntes ikke den blev blød nok med pladevat...
Men den blev da fin med små grise på...
Beastie har fået sit skilt, det er jo lovpligtigt at der skal hænge et skilt hvis man har hund...
Men det er så fint jeg næsten ikke kan nænne at hænge det udenfor...
Jeg skal også snart lave pizza, jeg har købt sådan et stativ så jeg kan lave 4 pizza'er i ovnen på samme tid...
Lidt smart alligevel, så kan det være jeg slipper for at skulle bytte rundt på pladerne hver gang...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar