onsdag den 13. juli 2016

Drager på himlen..

De sidste to dage har jeg mødt tidligt på arbejde, så jeg har også haft tidligere fri..
Det er rart engang imellem at komme tidligere hjem end kl otte..
Så jeg fik da lavet lidt, slået græs, ordnet noget af ukrudten og gjort rent..
Og så fik jeg lige lavet den himmel som jeg kun har haft stoffet liggende til i 10 år eller noget nær det..
Den er lavet af trykt chiffon, det er ikke helt nemt at sy i og slet ikke når det skal være lige, det skrider rundt og maskinen trækker oz skævt fordi det er så glat..
Men jeg syntes nu den blev meget fin med drager på...
Jeg burde have en barneseng som jeg kunne bruge som model, så ville det være lidt lettere at se om den er lige...
Så skal jeg bare have noget dobbelt klæbende strygelærred, så jeg kan lavet noget sengetøj der passer til...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar