søndag den 21. august 2016

Færdig lige om lidt..

Den nye Pfaff manskine kører på højtryk så jeg kan få presseningen færdig...
Jeg mangler kun fronten nu men der er lige et vindue problem jeg lige skal sove på, men det er det eneste jeg mangler og så skal jeg til svendborg og have sat trykknapperne i så er den færdig...
Jeg glæder mig til at se den på båden nå den er færdig..
Hvis altså Beastie vil af med den...
Men jeg har da lige lavet lidt i mellem tiden, fem dage med hovedet kun nede i pressening er måske lige i overkanten...
Så jeg har da lige betrukket et par sæder...
De blev faktisk rigtig fine, selvom det var noget værre noget med hjørnerne på det ene...


Jeg har længe gerne ville se Tito & Tarantula, men har aldrig set de har været i Danmark, men det var de lige igår på fyns mc festival, så nu har jeg set dem også men det var lidt skuffende, de spillede ikke nogle af de rigtig gode numre, og Tito's stemme har vist kendt noget bedre dage...
Så idag startede jeg med at gå en laaaang tur med Beastie, så jeg kunne få lov at sidde i fred med presseningen, så han har været i skoven idag det syntes han vist var helt fantastisk...
Så han har været dejligt træt det meste af dagen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar