mandag den 1. august 2016

Fritter...

Så fik jeg den endeligt..
Min pomme frites presse fra tupperware..
Den er genial...
Man putter bare kartoflen i og presser..
Det er så nemt det næsten er for nemt...
Den kostede lidt men så holder den forhåbentlig...
Nu har jeg også snart alt det tupper jeg vil ha eller har brug for...
Så lige for at gøre tingene lidt bedre har jeg også fået en actifry, den laver altså nogle gode fritter..
Der skal kun en skefuld olie til 1 kg kartofler, og de smager bar rigtigt godt uden at være søbet ind i olie..
Beastie har fået et kødben og han er så stolt af det man skulle tro han selv havde fanget det...
Og jeg har lavet nye madresser til hans seng, så nu ligger han godt i sine senge..
Jeg har sat velcro i bunden så han ikke kan tage dem ud og rende med som han gjorde med de gamle...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar