torsdag den 26. januar 2017

Tiden går..

...alt for hurtigt..
Der er så mange ting jeg gerne ville nå..
Rengøring og oprydning det trænger snart..
Nogle af mønstrene fra de bøger jeg fik i pakkekalender..
Flere perlebilleder og figurer..
Og alt det andet jeg heller ikke når, fordi tiden bare går, syntes heller ikke jeg har tid nok med Beastie..
Når jeg står op om morgenen, og giver Beastie og mig selv mad, lukker ham ud og leger lidt med ham inden jeg ser mig om er tiden gået og jeg skal på arbejde øv igen...
Og så nåede jeg ikke nogle af de ting jeg gerne ville igen...
Jeg har siden nytår haft gang i et perlebillede af Beastie og det er først blevet færdigt i sidste uge...
Jeg syntes det blev fint, nu mangler jeg bar et sted at hænge det...
Jeg er også gået igang med en masse dyr fra perlevenner, når jeg lige kan snige mig til et øjeblik for mig selv...
De er nu meget søde syntes jeg, de er bar lidt store...
I weekenden lavede vi en reol til folie til min skæreplotter..
Så mangler vi bar folien, den er længe undervejs, for skal man købe det herhjemme, så er det kun en farve om måneden man har råd til...
Men jeg glæder mig til det kommer, så jeg kan prøve at skære noget på plotteren...
jeg har også fundet en kage jeg gerne ville prøve at lave i min nye tærteform, men nu må jeg se om der snart bliver mere tid til den slags...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar