fredag den 30. december 2016

Oprydning igen...

Så har jeg ryddet op i mine køkkenskabe igen...
Jeg skal seriøst snart have et større køkken, jeg har måtte tage nogle af mine forme og noget tupperware som jeg ikke bruger så tit og pakke i plastkasser og stille på loftet for at få plads til de nye ting... Jeg bruger det hele af og til så der er ikke noget jeg kan afskaffe helt, så må jeg bare hente det når jeg skal bruge det...
Jeg har fået en dejdispenser af min mor i pakkekalender, den skal jo have en plads for den kommer jeg til at bruge tit, det er meget nemmere at stå med den end med en ske som drypper over det hele..
Jeg har også fået en tupperware click-series der er 3 slags skrællere i en alm, en vertikal og en stor, den store er genial til skiver til flødekartofler, så er man fri for at stå med en kniv og skærebræt så den skuller der også være plads til.
Mit nye le creuset fad hvilket er perfekt til flødekartofler de får ikke den der klamme sorte hinde når der er låg på...
Nye glas og alt det andet der er kommet til det sidste stykke tid..
Så min salatslynge, nogle af de runde fryse bokse, små bøtter, omeletform, og meget andet tupper har også måtte vige sin plads for de nye tilkommere...
Jeg skal også tage mig samme og lade vær med at købe flere mad/bagebøger, mine hylder er totalt fyldt op, men der er bare stadig så mange bøger jeg godt liige kunne bruge..
Så mangler jeg bare at finde plads til min nye skæreplotter, men det er i stuen den nok skal være, den fylder lidt, men den kan flyttes når den skal bruges, der skal være plads på begge sider af den så folien ikke bliver krøllet når den er skåret ud...
Jeg er også igang med at lave skånekost til Beastie, han skal jo have specielmad efter hans lille uheld, så han får A38 med blendet tørkost i om morgenen, ris med kylling eller torskerovn om aftenen, så det tager lidt tid at lave, så nu må han godt lade vær at komme mere galt afsted, det er så synd for ham og han er svær at aktivere det må jo ikke være for vild leg eller for lange ture når han har det sådan, så han keder sig og gør meget eller også ligger han i sofaen og ser sørgelig ud, så vi glæder os til han er helt frisk og har fået taget stingene, så han kan komme ud og gå langt igen og lege ordentligt så han kan blive træt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar