tirsdag den 27. december 2016

Så den gal igen..

1. juledag kastede Beastie pludseligt hele sin morgenmad op, men det tænkte jeg ikke videre over, det er jo somme tider de bare kaster op af noget de har fået galt i halsen eller noget andet simpelt uden videre betydning..
Om aftenen gik han ud et par timer efter han havde fået sin aftensmad, og da kom det hele inc godbider og hvad han ellers havde fået i løbet af dagen, men han virkede stadig til at have det helt fint..
Så senere da vi sad og legede med min nye skæreplotter, begyndte han at virke træt og ked af det, så jeg holdte selvfølgelig lige lidt ekstra øje med ham, da vi gik i seng prøvede han ikke engang at komme i sengen som han plejer, han stod bar og kiggede lidt og så gik han i sin egen seng, jeg håbede bare på at det var fordi han var træt og klokken var halt fire...
Da jeg vågnede om morgenen ved at solen stod ind af vinduet vidste jeg der var noget galt, for han vækker mig altid seneste kl otte ved at stille sig ved siden af mig og knurre et par gang til han får min opmærksomhed, men det havde han ikke gjort og klokken var elleve, han stod bare midt i det hele og kiggede på mig og på døren så jeg stod op med ham og gik ud med ham og han begyndte at ryste og pive somom han var bange..
Så jeg ringede til dr dyr, og så kørte vi derop, først kunne dr dyr ikke lige komme på hvad der skulle være i vejen, til jeg mindede ham om han havde været der før for seks mdr siden med samme opførsel hvor han havde slugt en bold, så han kom i røngten og ganske rigtigt som jeg frygtede, havde han slugt noget igen, så han skulle opereres med det samme for han havde feber og de kunne ikke se hvad det var..
Så jeg måtte igen efterlade ham deroppe og hente ham igen ved tre tiden...
Jeg fik en lille dybt ulykkelig og bange dreng med hjem som dårligt kunne gå, så han kom direkte hjem i sofaen og putte med tæppe og det hele så han ku holde varmen...
Idag er han heldigvis livet lidt op, men han ser stadig dybt ulykkelig ud...
Så nu er der en del han ikke længere må få...
Jumbones (eller de der tykke bidepinde med det brune indeni)
Hårde store tykkepinde
Tøjdyr
Legetøj som ikke er af hård gummi eller latex
Han bider det i stykker og sluger det, og jeg vil helst ikke have han skal ende ved dr dyr i sådan et tilfælde igen, han selv syntes vist heller ikke det er så morsomt...
Juleaften fik han gaver, først kunne han ikke finde ud af det, så han rendte rundt med den første somom han havde hugget den og ikke måtte ødelægge den, så han måtte lige havde lidt hjælp, da han så ikke havde flere kunne han ikke forstå det han ville vist gerne have haft flere...
Han fik en masse godbider..
Jeg fik også en masse gode ting..
Et kortspil, en taske, isasietter, champagneglas, lysestage, dekorationsskeer,kageopbevaring, bageform, stencils, bjørn wiinblad kugle, tallerkener, fad med låg, æggebægre og en skæreplotter..
SÅ nu har jeg lidt jeg skal igang med, jeg skal have fundet på noget mad jeg skal prøve at lave i mit nye fad, og jeg skal se om jeg kan finde ud af at dekorere med dekorskeerne, jeg er allerede godt igang med at se videoer og prøve programmet til min skæreplotter, så mangler jeg bare noget folie til at prøve på, men der er selvfølgelig ikke nogen som sælger folie der har åbent før den 2...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar