onsdag den 5. april 2017

Føzdag...

Igår havde jeg føzdag..
Så jeg fik en masse gaver..
Det var en masse gode gaver, de har oz allerede fået en plads alle sammen, og jeg er igang med at læse om den russiske revolution..
Lykketrolden har jeg købt for de penge jeg fik af mormor og moster, så må vi håbe den bringer lidt lykke..
Jeg var forbi mit arbejde om formiddagen, med kage og så havde vognmændene lovet mig en gave så den skulle jeg jo lige hente...
Så havde jeg selvfølgelig brugt mandagen på at bage kage..
Der er red velvet kage indeni i tern i blå og rød...
Og så fik jeg prøvet min form til hjerterne, den har oz kun ligget i nogle år og ventet på at blive prøvet..
Jeg Malede hjerterne med solgult glimmer pulver da jeg havde sat den på, det blev faktisk bedre end jeg troede, det var meningen jeg skulle ha lavet callaliljer og sætte på, men jeg kunne ikke helt blive enig med fondanten, så jeg lavede kun den blå, jeg tror det var fordi jeg brugte barbeque marshmellows i stedet for haribo's så nu ved jeg jeg ikke skal bruge dem en anden gang...
og jeg havde ikke nogle fade som ikke var af glas eller porcelæn, så jeg lavede en rund plade af tre lag pap og sølvpapir om, det fungerede også fint..
Så skal jeg snart igang med at lave en masse til Beastie fra den nye bog, og ha taget billede af ham som jeg kan putte i medalionen, så jeg har ham med altid...
Jeg skal også have taget mig alvorligt sammen og ha ordnet det akvarie, det har jeg snart sagt i en måned, jeg kan bar ikk lige tage mig sammen til det, det tager så lang tid og det ender altid med jeg får vand ud over det hele..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar