lørdag den 1. april 2017

Så fik jeg det sidste af optjeningen fra januar måned..
Der er 4 skåle med grønt låg, men dem er jeg ikke så stor fan af, de virker så skrøbelige, det er hård plast så tænker ikke det er sådan en man skal komme til at tabe..
Så var der børsten til at gøre flaskerne rene med, det sys jeg så er smart nok når de har den der sjove bund, den kan godt være lidt svær at få ren...
Så mangler jeg bare alt det der er i rest, noget af det har oz kun været i rest siden januar, det er jeg ved at være pænt træt af..
Jeg har så fået en sharp star denne gang så nu kan jeg måske få slebet alle mine sløve knive, det ville nu være rart hvis de kunne blive skarpe igen...
Jeg har oz snart føzdag igen, men i år syntes jeg det er svært at finde noget jeg ønsker mig ud over den sædvanlige ønskeseddel som jeg opdaterer løbende, der plejer altid at være nogle ekstra ting jeg lige står og mangler eller lige kunne bruge til et eller andet, men det er der bare ikke rigtigt iår...
Har jeg fået anskaffet mig lidt for meget??
Det eneste jeg lige kan komme i tanke om er en vase fra tassen..
 Jeg sys den er rigtigt sød med ansigtet og at den kan have en enkelt blomst i munden...
Beastie og jeg får oz genopfrisket nogle gamle film den anden dag så vi midt om natten, og den har Beastie set det hele af, ved ikke om det var musikken eller hvad det var men han fulgte med hele filmen igennem..
Specielt der hvor det første hus bliver ryddet sad han, sådan lige til den skiftede scene...
Det er så hyggeligt at se film med ham...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar