torsdag den 8. marts 2018

Sne sne sne, vi ææælllllsssskkkkeeeeerrrr sne..

 Beastie og jeg er vilde med sne, han springer rundt i det som var det et legeland....
 Alting bliver så flot når der kommer sne, men der skal være rigeligt af det, ellers er det kedeligt..
Sne kalder også på friskbagte bolle og varm kakao...
Det var nu man skulle bo et sted hvor der var marker bag huset, så man kunne kigge ud af vinduet og se landskabet dækket af sne, det er så hyggeligt...
Selvom der er kommet alt det sne i går aftes og i nat kan man stadig se at det alligevel er ved at blive forår..
De små smørblomster titter frem under sneen, så nu er det lige om lidt...
Beastie den lille klovn har hugget et par strømper igen, så nu står den på skånekost til de kommer ud igen, han får ris med blendet tørkost og tun, så håber jeg ikke han bliver syg af det denne gang, somme tider skulle man tro han gjorde det bare for at få noget andet mad end sin tørkost..
Jeg laver 2 portioner af gangen, så jeg kun skal koge ris i micro ovnen, men jeg overvejer at lave til et par dage så jeg ikke skal blende hver dag...
Idag skal jeg bage boller, og så skal jeg finde ud af, hvilken af de 500 andre ting jeg har i tankerne, jeg skal lave, om det skal være perler, rydde det sidste op på loftet så jeg kun skal have det ned i en trailer, bage macarons, sy noget af det jeg har planer om eller læse..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar