onsdag den 18. juli 2018

Så pruduktiv...

Jeg får lavet en hel del for tiden...
Idag har jeg repareret alt det der har ligget og ventet på jeg fik tid og lyst til at lave det, det blir helt lækkert at få mine sorte bukser på igen...
Jeg har også syet en kjole..
Mønsteret er en af minikrea's easy modeller, den sidder pænt, den er ikke for stram men heller ikke for løs...
Mandag lavede jeg en kasket i str 9-12 mdr..

Negerdreng kunne lige passe den, så han kunne være model..
Denne er til minidrengen så håber jeg han kan passe den...
Jeg lavede oz en bestikserviet..
Det var en opskrift moar og jeg fandt i tante grøn for laaaang tid siden, og det var meningen mor skulle lave 12 til mig, men hun kom aldrig igang, så nu når jeg selv kan hækle kan jeg lave dem selv..
Igår lavede jeg en kasket mere i samme str bare med dobbelt tråd, så den blev lidt større..
Men den er også rigtigt sød i den farve...
Jeg tænker det kunne være smart at lave en trøje og et par futter i samme farve, men jeg har ikk fundet nogen endnu...
Jeg har fundet en opskrift på en cardigan til mig selv jeg skal prøve at lave...
Manden min er begyndt at lave milkshakes...
Indtil videre har han lavet med karamel, snøfler, isvafler, chokolade og jordbær, jeg har købt oreos så mangler vi bare noget vanilie is så han kan lave det også..
Vi ender seriøst med at kunne trille med alt det jeg bager og alt det mad han laver...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar