lørdag den 14. juli 2018

Hvid chokolade og nutella...

Igår blev jeg færdig med disse 2 flamingo sko...
Opskriften var lidt svær at forstå da jeg skulle lave vingerne, så jeg måtte se en video for at finde ud af det...
Det er en str 6 mdr men jeg syns de virker meget små..
Idag har jeg lavet madeline kager med chokolade og nutella
De smager rigtigt godt..
100g blødt smør
2 æg
50g sukker
150g mel
1 knsp salt
2 spsk mælk
75g nutella
80g hvid chokolade..

Sæt ovnen på 190 grader
Pisk æg og sukker lyst og luftigt.
Rør mel og salt i.
Rør tilsidst mælk og smør i.
Rør til dejen er jævn.
Kom dejen i en spøjtepose, og fyld formene ca halvt op.
Kom nutella i en sprøjtepose og sprøjt lidt i midten af hver kage.
Skær chokoladen i 18 stykker og lag et stykke i hver kage og tryk den lidt ned.
Bag kagerne i 12 minutter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar