lørdag den 16. juni 2018

Såååå blødt....

Jeg har pløjet pinterest igennem efter hækleopskrifter jeg ville prøve at lave, et af dem jeg fandt var et baby stjernetæppe, og da jeg kiggede på garn i Bilka fandt jeg noget velour garn i mintgrøn og lys lilla som jeg syntes ville passe godt sammen til tæppet uanset om det er en dreng eller en pige der skal ha det en dag...
Jeg har kigget på det nogle gange, men der har aldrig været nok af den grønne og så syntes jeg det var lidt dyrt, men så havde de tilbud på det i både Bilka og Føtex, så vi bestilte det i Føtex så vi var sikre på der var nok af begge farver...
Og jeg gik igang torsdag efter opskriften, men da jeg havde hæklet 17 omgange opdagede jeg det var skævt og jeg talte noget nær en millard gange men dervar det antal der skulle være ifølge opskriften....
Så jeg trævlede det hele op og regnede ud hvor hjørnerne skulle være henne og så lavede jeg det uden opskrift jeg synes selv det blev rigtig flot og blødt....
Der er 18 omgange af den grønne og 8 af den lilla..
Jeg har så en del garn i overskud, men det skal jeg nok få brugt, jegtænker måske at lave en pudsle bold der passer til...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar