tirsdag den 12. juni 2018

Lidt af det hele...

Torsdag lavede jeg romkugler...
Jeg fik 14 ud af en portion, og det kostede ca det samme som 3 ved bageren og så smagte de bar så meget bedre...
Jeg snød lidt, jeg har bare ikke selvbeherskelse til at bage en kage som skal køle af og stå til dagen efter inden den kan bruges, så jeg købte 4 chokolade muffins og en hindbærroulade...
Jeg smuldrede kagerne og fyldte 2 spsk kakao pulver og 2,5 spsk romessens og blandede det sammen med kitchen aid'en til dejen samlede sig, så rullede jeg dem til kugler og trillede dem i krymmel...
Fredag syede jeg en kjole, jeg ved ikke om jeg sys den er mormoragtig eller om den er sød nok, manden siger den er sød, men stoler ikke helt på hans udsagn, han skal jo sige det uanset...

Igår blev jeg færdig med en pudslebold, den blev fin i det shiny garn...
Jeg fandt en opskrift på youtube, men den kunne jeg ikke få til at passe eller se ordentlig ud, så jeg måtte ændre en del, men den blev færdig...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar