mandag den 28. maj 2018

En ting eller to...

Jeg får da lavet et par ting for tiden...
Jeg har blandt andet fået lavet spejlet færdigt...
Det så sådan ud til at starte med, så jeg har smurt det ind i brun sæbe for at få al lakken af, bagefter har jeg slebet det lidt så alle skrammer og ridserne kom væk, og så har jeg bejdset det....
Sådan kom det til at se ud, jeg overvejede at give det en gang lak udenpå bejdsen så det fik helt samme farve som de andre møbler fra ikea, men det blev aldrig til noget, men jeg er ret glad for resultatet, så nu ser det sådan ud.
Jeg får også gjort lidt ved hæklingen, jeg fandt to opskrifter på rangler på pinterest som jeg har lavet...
Denne var den første af dem jeg lavede, der er en træring indeni så den ikke er så slatten, og en rasledåse i også, den syns jeg er rigtigt sød så den er kommet op i samlingen...
Denne lavede jeg bagefter, den er også rigtig sød, men jeg kunne bedst lide giraffen, så denne har minidrengen fået...
Denne her er den sidste jeg har lavet, jeg fandt et billede af den på pinterest men ikke opskriften, så den har vi købt på etsy... den blev også rigtigt sød syns jeg...
Vi har også fået flyttet rundt på mødlerne i stuen, så der er plads til et større spisebord, og jeg kan beholde akvariet, det ser også ud som om der er meget mere plads nu...
Så mangler jeg bar at de der dimmere til billederne kommer så jeg kan få dem hængt op igen...
Idag har jeg lavet underkjole til den hvide kjole med blomsterne jeg lavede for et stykke tid siden..
Jeg har også fundet et mønster til en anden kjole i det stof som jeg for længe siden købte i stofmøllen, så nu venter jeg bare på det kommer...
Jeg skal også op og lede efter mønstre til sparkedragt og sådan nogle ting så jeg har lidt at lave...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar