mandag den 14. maj 2018

Jeg kan vist godt tillade mig at være stolt...

Igår var det mors dag så selvfølgelig forventede min mor, som alle andre år at få en tanke...
Så jeg lavede min helt egen blomst til hende..
En chocolate-chip blomst...
Den er lavet af mini cup cakes, en flamingo kugle, en urtepotte, silkepapir og en masse tandstikkere,
Jeg tror silkepapiret har suget noget af fedtet eller dampen fra kagerne for da den stod på bordet kunne vi dufte den når vi gik forbi...
Men jeg sys den er rigtig fin og min mor blev meget glad for den..
Jeg syntes det er meget sjovere lige til mors dag at lave en gave selv, i stedet for at gå ud og købe en eller anden ting, det tror jeg oz moar sys, jeg har i hvert fald ikke hørt hende klage...
Idag har vi været ude på heden og dreje træ, jeg har fået et gammelt spejl med en skuffe under af min mors faster, som har været min oldemors, og så sad der sådan nogle grimme 'søjler' på til at holde spejlet, som man godt kunne se var noget der var blevet skiftet på et tidspunkt, så jeg skulle lave dem om så de blev pæne, det gik oz meget godt sys jeg...
Det er en som de ser ud nu og en som de så ud..
Så nu har jeg smurt hele spejlet ind i brun sæbe for at fjerne lakken, og så skal det bejdses sort så det passer ind i møblerne vi har og det blir pænere, men stadig godt kan se det ikke er nyt, så jeg er spændt på at se imorgen om sæben har opløst lakken helt.... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar