fredag den 16. august 2019

Så er vi næsten gang..

Nu har jeg næsten alle matrialer til projekt soveværelse, jeg mangler bare pladen....
Jeg skal igang med en sengegavl og så skal jeg have malet mønster på væggen, med lyseblå glimmer maling, for at få lidt farve derind..
Jeg fandt en stencil skabelon i panduro, det er det nederste mønster jeg skal bruge, og så skal det sættes sammen hele vejen over sengen, så det bliver et lidt større projekt, men tror det bliver godt når jeg er færdig... Stoffet skal farves sort så det paser til sengen, så det har jeg fået farve til, jeg er lidt spændt på hvor godt det bliver...
Så Skal jeg bare have betrukket en masse knapper i stoffet når det er farvet..
Jeg har valgt at polstre med skumgummi i stedet for pladevat, som jeg skrev i et tidligere indlæg, det er jeg ret sikker på bliver bedre og mere holdbart, der bliver set rigtig mange film og serier i soveværelset så den skal være ordentlig at sidde op af.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar