tirsdag den 16. marts 2021

Chokolade og opbevaring...

I lørdags lavede jeg fyldt chokolade...
Jeg har fået den nye chokoladebog fra kagetid..
Den er genial..
Det eneste den mangler er fyld med salmiak, der er sikkert en hvor man kan bytte et ellerndet til salmiak, så meget har jeg ikke fet den studeret endnu, men lige ved første øjekast var der ikke en...
Men der var mælkefyld, yoghurtfyld og en masse andet men hvis jeg skulle lave det hele var jeg ikke blevet færdig endnu haha...
Men jeg fik lavet karamel, yoghurt, mælke, nougat og mint, og de blev mega gode...
Der var noget mælkefyld tilbage, så  jeg lavede chokolademousse fra lækkeriermagasin og fyldte dem med det og det var mere end almindeligt godt...
Onsdag var vi i skejby så vi gik ind i gågaden og kiggede lidt, og der igger der en kunst og køkkentøj butik, de har jo så mange fine bageting, jeg kunne nemt have brugt en forme derinde sandwich brødform, chokoladeforme i alle afskygninger, bagebøger osv.. der manglede bare div KAGEudstyr så havde de haft det hele.. Jeg sal klart derop igen....
Idag har vi bryllupsdag, så jeg har fået gave af ham...
Og jeg elsker den!!! 
En wilton ultimate tool caddy!!!! YEAH!!!!
Den har jeg ønsket mig mega længe til noget af alt mit kagegrej, så nu har jeg styr på mine tyller, pulverfarver osv... det pyntede lidt i skabet og skuffen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar