onsdag den 5. maj 2021

lidt igang igen...

Jeg er kommet lidt igang med min symaskine igen...
Igår fik jeg lavet min pusletaske med dragerne på færdig (og glemte at tage billeder)...
Men den blev rigtigt fin...
Idag har jeg lavet en heldragt i str. 80 med noget stof jeg fandt billigt i stofhallen igår..

Jeg syntes den blev rigtigt sød, det er ikke så tit jeg kan finde noget at bruge paneler til, da jeg tit syntes der er for lidt stof, eller ikke ved hvad jeg skal bruge billedet til...
men den her sys jeg faktisk blev godt for billedet var ikke voldsomt stort, der var 2 forskellige, så den anden har jeg klippet ud og gemt til jeg li får en god ide...
Jeg har også tegnet mønster til et par smækbukser, så skal jeg bar finde ud af hvad for noget stof jeg skal lave dem af...
For nogle dage siden blev jeg færdig med at hækle min Alma sweater, jeg mangler bare at sy trådene ind men den blev ret flot, sys bare at stykket med mønsteret rynker lidt når jeg har den på, men tænker den kan blokkes ud måske?...
Jeg har også hæklet et monster eller hvad jeg skal kalde ham...
Men sød og blød det blev han...
Han mangler bare nogle tænder...
Jeg gik igang med en heldragt også men det var svært at finde ud af hvor meget garn jeg skulle bruge sp jeg havde selvfølgelig ikke nok, tror jeg mangler et eller halvandet nøgle af bombu lilla velour garn, så det skal jeg have fundet et sted...
Men tror den bliver flot når den engang er færdig...
Jeg mangler halvdelen af det ene ærme og hætten, så skal den bare sys sammen og have knapper i..
Mit næste projekt overvejer jeg skal være den dragkiste jeg har fra vi boede i hasmark, den kunne godt trænge til en gang brun sæbe, blive pudset lidt og en gang maling...
I køkkenet skal jeg snart igang med milkshake og is...
Milkshake skal jo klart være chokolade...
Isen ved jeg ikke helt endnu, jeg overvejer noget kinderis, cociois eller måske noget med snøfler eller choko/karamel....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar