fredag den 9. april 2021

Det der føzdag....

Jeg har næsten lige haft føzdag, udover den fine le creuset form jeg fik af min moar og hendes mand, fik jeg også lidt andet, blandt andet et nyt kagefad af minidrengen og hans mor...
Jeg er fan, den er sååå fin, jeg er vild med det arabiske alfabet det er så flot, og det er lidt sejt at det skal læses fra højre mod venstre, jeg kan godt nok ikke læse det selv, men det kan manden og forhåbentlig en dag lærer han mig det...
Jeg fik også et spil, elastikker og påskeæg af min moar..
Gaveboks med creme, shower og duftlys af min anden svigerinde..
Latteskeer af mormor..
2 sæt steakbestil af moster..
Af manden fik jeg airbrush med 8 farver og cleaner.. 
Så nu skal jeg igang med at farve kager og chokolade, det blir godt når jeg finder ud af at bruge det og lige får fundet fantasien frem også den har vist ligget lidt i dvale et stykke tid...
Men jeg har prøvet den og jeg sys da det gik meget godt eftersom det var første gang jeg skulle prøve sådan den sag...
Jeg er især vild med den blå...
Jeg har selvfølgelig fundet de næste 5 farver med metallic og perlemor som jeg skal have også...
Det er jo snart Ramadan så der skal jeg også prøve min nye chokoladefrom så mon ikke jeg kunne prøve at farve noget af det...
Men i anledning af den der føzdag fik jeg bagt lidt kager, blandt andet de to her hvor vi guffede den ene og den anden tog jeg med til min mormor og mine mostre, det var red velvet kage med flødeost smørcreme...
Og manden ville gerne have sandkage så det fik han da...
Og så var der de der vandbakkelser, og de sad bar li i skabet uden at falde sammen...
Jeg var ikke helt sikker på de blev som de skulle, da jeg ikke har bagt så meget i den nye ovn endnu...
De næste dage skal jeg se om jeg ikke kan få taget mig sammen til nogle af alle mine projekter som jeg har udskudt lidt haha...
Rengøring, som i alle skabe og skuffer skal tømmes og vaskes ned, alle hårde hvidevarer skal rykkes ud, døre og møbler skal vaskes ned, vinduer og andet glas skal pudses osv...
Og så er der li den der bluse der skal hækles færdig, dinotasken der skal hækles og samles...
Loftet der skal seriøst sorteres og ryddes op..
En lille sort Beastie der skal i bad..
En masse kager og hjemmelavet pasta...
En have der skal ordnes osv osv osv... Jeg kunne blive ved i evigheder det er bare lige det der med at tage mig sammen til noget af det... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar