lørdag den 2. oktober 2021

Næsten ingen ideer....

 For en måned siden tog vi til Alanya i en uge..
Det var en god ferie, Vi var på boggie safari, på bådtur rundt om øen, fik tyrkisk bad og massage, og vi shoppede alt for meget...
Vi fandt en masse billigt tøj, og ting og sager... MEN jeg havde jo læst lidt inden vi tag afsted så vi var på jagt efter dvs garnbutikker...
Vi fandt alle fire jeg havde læst om inden vi tog afsted, der var en som vi bedst kunne lide det var Alanya Alize yarn and wool...
Han havde alt i garn og lidt tilbehør, så vi kom afsted med en masse derfra....
Det var bare en del af det garn vi slæbte med hjem, vi have 1,5 taske fyldt, og vi var nødt til at købe en stor og en lille ekstra rejsetaske for at kunne have det hele med...
Så fandt vi en anden der hed happy kids, den var specielt godt i tilbehør, så der fyldte jeg en garntaske med tilbehør...
Så nu har jeg lidt at gå igang med...
Da vi kom hjem havde min moar bestilt hækle bøger, så der var da lidt ideer der...
Men jeg kan stadig ikke helt finde ud af hvad jeg skal lave med alt det.. Igår fik jeg denne bog
Den har jeg så fundet et par stykker i som jeg skal lave, jeg fandt nemlig også bøjlerne dernede, så nu har jeg da lidt ideer...
Indtil videre har jeg fået lavet et tæppe til ham af lyseblåt og hvidt puffy more, og en koala af en sampak vi fandt oz...
Og en søhest, men det var noget garn jeg havde liggende...
Og en mandala min moar havde købt en sampak til..
Den ene aften dernede var vi på havnen og kigge, der var en lille markedsplads med ældre damer der sad og nørklede og solgte det, så der fandt vi en del...
I sidste uge rensede og malede jeg min mormors gamle sykasse
den trængte lidt til nyt liv...
Jeg syntes den blev rigtigt fin, med ny pude og en gang sort bejds...
Så nu kan jeg gemme mit hækletøj af vejen på en pæn måde...
Igår aftes så jeg der var åbent lager ved kager og sager i odense, så der skulle vi da ind og kigge på vej ud til hans familie idag, jeg regnede ikke med at købe noget, vi skulle bare kigge og suge inspiration....
MEN....
Vi kom ud med alt dette, gold chokolade, mokka chokolade, 4 smagspastaer, chrisp kugler, transfer sheets, kakaosmør, hvedesur, fondantpulver, bageenzym og chokolade æsker, så gad hvide hvad jeg skal lave indenfor den nærmeste fremtid??
Manden har oz føzdag idag så hans mor havde lavet 'kage' eller arabisk dessert
Gnaffi, det er noget med en masse mozarella ost og brødkrummer, og det smager bare så godt når den lige kommer ud af ovnen med en frisk tebolle til, hvis det ikke var fordi den var så tung så guffede jeg hele pladen selv haha.. de andre kommer noget sukkervand på, men jeg vil helst have den uden.. 
Men god det er den...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar