lørdag den 12. april 2014

Efter en ekseptionelt dårlig dag....

Dagen igår var bare pis for at finde det ord der passer bedst...
Jeg er så træt af at blive beskyldt for at være sur og ville diskutere med alt og alle, er der nogensinde nogen der har tænkt over at det mårske er dem selv der er noget galt med?  Og måske hører hvad de åbenbart gerne vil høre?
Og så på et tidspunkt hvor jeg faktisk har vist en hel del mere tålmodig end jeg burde ha gjort, men det er heller ikke godt nok, jeg skal ha skylden for at sige alt muligt pis, på trods af de udmærket godt ved at det eneste jeg er interesseret i er at lortet bliver færdigt og ser nogenlunde pænt ud, men alligevel har jeg sagt og gjort det ene og det andet. Det er fucking lige meget jeg gider ikke spilde mere af min tid!
For det er åbenbart ikke iorden at sige sin mening om noget som helst, og uanset hvad den mening er så er man negativ. NEJ! jeg er ikke fucking negativ og jeg diskutere fandme ikke med ret mange, kun dem der ikke kan acceptere at jeg har en mening, hvilket der er visse mennesker der ikke kan hver eneste gang det ikke er den samme som deres! Og så dem som kommer i mit hjem og ikke kan acceptere hvordan tingene fungere her.
Det gør mig vred, skuffet og ked af det når jeg skal blive ved at finde mig i at blive beskyldt for alt sådan noget pis, men det er jo lige meget det er bare mig.
Så derfor har jeg været ude at bruge penge og gavekort fra min føzdag, for at lette lidt på humøret (selvom det ikke er meget, med sådan en skuffelse smidt lige i hovedet).
Jeg kunne selvfølgelig ikke få den mælkekande jeg gik efter, så den fik form som et piskeris i stedet...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar