lørdag den 5. april 2014

Gaver...

Fredag havde jeg føzdag...
For en gangs skyld var det en forholdsvis god dag...
Selvom jeg var rå tidligt oppe, kl 05.30 var jeg oppe for at score de første gaver fra hunden og kæresten...
Da han kørte på job stod jeg op og begyndte at bage kager i store stimer.
Desværre var den form til en brunsvigermand jeg har fået af min moster for stor til at gå i ovnen,
så jeg måtte lade den hæve i formen, dele den i to og bage den af to gange, så den næste ovn jeg skal have bliver valgt efter formens størrelse....
Jeg bagte selvfølgelig også boller til dem... 
Håndværkeren som havde været her hele dagen i dunsten og lave lister færdig blev heller ikke snydt...
Allerede to timer inden de skulle komme var der dækket bord og det hele, bare for at prøve hvordan det er at være på forkant med noget...
 Min mormor og to mostre kom selvfølgeligt som de første efterfulgt af min mor og mandet at, det var for en gangs skyld hyggeligt, min fødselsdag de seneste år har ellers ikke været noget at snakke om....
Og jeg fik nogle lækre gaver..
Min far og konen var her så først idag, det var også rigtig hyggeligt... 
Hun er så bange for den lille sorte, som selvfølgelig ikke kan lade hende være, han kan jo ikke forstå det ikke er alle mennesker der syntes han er det sødeste i hele verden. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar