lørdag den 6. september 2014

Det er vist ved at være tiden...

Til at tage mig sammen og for alvor finde symaskinerne frem...
Lynlåsen er gået i stykker på en jakke, så den skal skiftes imorgen (jeg HADER at sy lynlåse i).
Så derfor har jeg været i 'stof og stil' og 'stof 2000' idag for at finde den rigtige lynlås, det er altså ikke helt nemt at komme ind til stof og stil mere nu de har lukket den vej og de også har spærret Rugårdsvej af ved det gamle Cinnemax og al den trafik der er nu... Men jeg fandt da der ind med lidt hjælp...
Jeg syntes det er et underligt udvalg af lynlåse de to butikker har, stof og stil har enten metal lynlåse eller de kraftige plast lynlåse når de skal være lange og delbare, stof 2000 har spiral lynlåse og nogle smalle plast lynlåse, hvorfor har begge butikker ikke lidt af hvert i stedet? Det er da lidt belastende at skulle køre to steder hvis man ikke lige ved hvad de hver især har..
Nå men udover det har de da taget sig seriøst sammen med deres stof, jeg kunne have brugt en million på forskellige stoffer derinde (for ikke at snakke om tilbehør), det er længe siden de har haft så godt et udvalg efter min smag.. 
Så det blev til lidt:

Jeg er helt vild med det her, så det skulle bare med hjem...
Og så var der lige nogle plast trykknapper guld og sølv stjerner, de skulle også lige med hjem sammen med værktøjet til dem...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar