mandag den 29. september 2014

Alt det på én gang....

I dag kom der nogle flere color snaps jeg har bestilt fra Kina..
I en masse fine farver, jeg er nu mest vild med den grønne... Der er 10 sæt af hver, så jeg skal nok have bestilt nogle flere, jeg skulle lige være sikker på det passede til min tang inden jeg bestilte for mange, men de passer perfekt... 
I den anledning fik jeg også lavet min hættekjole færdig,
Den manglede bare de hvide color snaps foran...
Jeg syntes den er blevet rigtig god og sød....
Idag kom også mine mønstre fra laralil ind af døren, dem har jeg også ventet spændt på.
Så har jeg lidt nyt at gå igang med, så mangler jeg bar noget nyt stof til...
Stof og stil har list forskelligt jeg godt kunne tænke mig. 
Jeg vil også prøve det nye strygestof, for at finde ud af om det er noget for mig, det ser godt ud når andre laver det...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar