mandag den 6. oktober 2014

Fik endeligt tid....

Igår fik jeg endeligt tid til at sidde lidt med maskinerne, ind,  den blev så først færdig i formiddags....
Det blev til denne buksedragt...
 Det er et mønster der var i et alt om håndarbejde blad..
 Jeg syntes selv den blev rigtig god..
Nu har den også ligget og været klippet i næsten 14 dage og ventet på at blive syet..
På vej på arbejde fredag skulle jeg lige have noget med på arbejde, så jeg trillede ind til fakta og det eneste jeg kunne finde jeg gad ha var chokolade...
Det var så bare lige den bedste chokolade nogensinde (næsten i hvert fald)...
Min troldeform er også lige kommet...
Den var lidt dyr af en form at være, men jeg fik li budt på den uden at kigge på fragtomkostningerne...
Den bliver nok et af de næste kage projekter...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar