torsdag den 23. oktober 2014

Jeg kan slet ikke få armene ned igen...

Puha...
Jeg har været på tur med min mor idag...
Vi skulle i stof og stil der fandt jeg selvfølgelig lidt..
Jeg syntes det er så cool, jeg købte 1 meter af det men nu jeg er kommet hjem med det har jeg fået idéer med det, så jeg er nødt til at ud og købe 2 meter mere...
Min mor gav mig også noget stof og det er jeg helt vild med...
Det er bare så flot!!!!!
Mine vandmelon farvede trykknapper kom også med posten idag, så nu mangler jeg kun de gennemsigtige,,
Vi var også i imerco, der købte hun den nye lékué popkorn skål,
Den kan lave fedtfattige popkorn i micro ovnen og med andre krydderier og smør hvis man er til det...
Den flyttede så ind hos mig i stedet, der bliver den nok også brugt noget mere...
 Så har jeg også været nede hos min form pusher igen igen, hun har såååå mange fede forme og hun kan finde næsten alt...
Dem til højre fandt min mor og jeg i brugsen, men resten fik jeg fra min pusher...
Hun har lige fået en hjemmeside cups4cakes.dk 
Igår prøvede jeg at bage gudmor Myrna's bradepandekage, jeg kan huske den tilbage fra vi var børn og var med ude hos dem, den vækker minder hver gang vi får den og den smager bare godt....
Men jeg kan ikke få den til at smage ligeså godt som Myrna....
Men den er stadig god men ikke ligeså god.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar