mandag den 13. oktober 2014

Mission ice cream failed....

Torsdag satte jeg isspanden i fryseren, den skal fryses i 16 timer inden brug....
Fredag inden arbejde fandt jeg den opskrift jeg ville bruge...
Så da jeg havde fri købte jeg ind til det og kørte hjem og lavede ismassen som skulle stå i fryseren i 4-12 timer inden det skulle røres i isspanden... 
Da det havde rørt i isspanden i 30 minutter lørdag var det fast og lignede softice som det skulle, så jeg kom det i en bøtte og puttede det i fryseren... Efter 4 timer var det blevet lidt tykkere end softice så det så jo lovende ud...
Lige indtil søndag aften hvor jeg kiggede til det og konsistensen ikke havde ændret sig og det har den stadig ikke idag, det smager som meget kold chokolademousse...
Skuffelse!!!!!!
Så jeg tror nok jeg skal have en anden opskrift som virker...
Jeg håber på at få Heibergs is bog inden alt for længe, om ikke andet så til jul, så jeg kan prøve en derfra i stedet...
Onsdag var  jeg nede ved min forme pusher og hente nye remedier...
Jeg glæder mig mest til at prøve onlayen og så dem til at præge en hel kage med træ eller mur mønster... 
Og så lige mine batman pap cup cake forme, de skal nok gemmes til hans føzdag...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar