søndag den 2. november 2014

Stjerne kjole..

Nu har jeg også lavet en laralil kjole model lara i str 86-92.
Jeg har lavet den i hvidt jersey med pink glimmer stjerner, pink og hvid rib, jeg er ikke så vild med de alt for voldsomme kontraster, så jeg holdte mig til farverne i 'grundstoffet'...


Jeg syntes selv den blev rigtig fin...
Jeg ønsker mig en gine i den str. så jeg har noget at prøve det jeg syr på...
Igen var det hvide trykknapper jeg skulle bruge så jeg har stadig ikke fået prøvet nogen af mine andre farver, jeg har lige fået den gennemsigtige ind af døren igår så nu er æskerne fyldt helt op og jeg mangler en mere til alle stjerne- og hjerteknapperne..
Jeg fandt også A5 tidsskriftkassetter igår så nu kan jeg opbevare alle mine vouge, burda, avantgarde (osv) mønstre ordentligt...
Jeg mangler bare værelset til det hele...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar