tirsdag den 11. november 2014

Chocolate chips...

Jeg fik nogle fine hvide cup cake forme med Mickey mouse sidst jeg var ned hos min form pusher.
Jeg skulle prøve om de kunne holde farven med en lys dej, for med en mørk dej forsvandt motivet helt..
Der blev 9 ud af en portion...
 Man kan da se motivet på siderne, men jeg foretrækker nogle med farver på så man rigtigt kan se motivet..
Bunden var svær at se motivet på, det er oz et dårligt billede, men det bedste jeg kunne få, da de var varme...
Min mor er helt vild med denne variant, så jeg gik da over og afleverede dem til hende..

100 g blød plantemargarine
100 g sukker
2 store æg
100 g mel
1 tsk bagepulver
100 g mørk hakket chokolade (jeg brugte Dr. Oetkers chocolate chips)

Bland margarine, sukker, æg, mel, bagepulver og pisk det til det er glat.
Kom den hakkede chokolade i blandingen.
Fordel dejen i passende antal papirforme.
Bag kagerne i 20-25 min ved 190 grader, eller til de er gyldne.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar