mandag den 1. december 2014

En lang, men god, weekend...

Fredag da jeg havde fri lagde jeg ud med at køre ned til min formpusher og afhente de seneste bestillinger...
Der er en Olaf form, en drengeform, en mandeform og lidt papirforme...
Jeg kommer til at skal have en pige- og en dameform også på et tidspunkt...
Lørdag var han på arbejde så da stod den på rengøring og gavekøb sammen med min mor, så nu mangler jeg kun at købe 2 gaver...
Mine to Olaf pudebetræk kom også, dem har jeg ventet længe på...
Så jeg købte to puder som jeg troede passede til dem, de var bare noget for store...
Jeg får adventsgaver, det er så hyggeligt, jeg fik en mønster bog, så nu er der noget at gå igang med..
Jeg fik også 4 små bamseforme af min mor...
Miriam kom fordi vi skulle lave macarons, hun havde også en søndagsgave med, et sukkertermometer, så nu kan vi snart komme igang med de fyldte chokolader.
Vi lavede 3 slags macarons: Nutella, blåbær-cheese & mint-chokolade.
I stedet for at putte ren nutella i dem lavede vi en smørcreme for at smagen ikke skulle være så kaftig...
90 g smør
150 g flormelis
100 g nutlla
Blandede det hele og den smagte bare sååååå godt...
 Skallerne til blåbærne blev lidt brune så de mistede den blå farve, desværre...
Men de blev rigtigt gode...
Om aftenen skulle ham og jeg se film, den var så ikke helt så god som planlagt, så det blev baggrundsstøj for mig, jeg gik igang med at skille puderne til Olaf betrækkene ad så jeg kunne lave dem mindre, det endte forholdsvis godt...
Men med fjer ud over det hele..
Så idag startede jeg med at åbne min pakkekalender fra min mor, hvor jeg fik en chokoladebog og en cookie monster chokoladeform, den er rigtig fin...
Og så støvsuge inden jeg skal på arbejde...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar