fredag den 5. december 2014

Alle de lækre gaver...

Jeg får jo pakkekalender af min mor, det er så hyggeligt...
Og det er nogle cool gaver hun har fundet...
Den 2. Dec fik jeg et par strømper.
Den 3. Dec fik jeg noget anderledes julepynt..
Den 4. Dec fik jeg super-yatsy blokke og kuglepenne...
Og idag fik jeg trådelastik, 3 forskellige tykkelser bukseelastik og nåle...
Da jeg kom på arbejde, hang den øverste af disse sedler på min skærm...
 Den anden hang i tøjskabet...
Under mit skrivebord hang der en fin lille pakke, med det her inden i..
Den havde min kollega og konen fundet i vejle centeret, og tænkt på mig...
En rød clutch med lakerol indeni, den er så fin...
Jeg har også fået mine bøger med posten idag, så der er lidt at gå igang med igen..
Hvis det ikke var fordi min mor lavede pakkekalender til mig, og jeg får hinanden adventsgaver, kunne jeg slet ikke vente til juleaften....



Ingen kommentarer:

Send en kommentar