søndag den 16. august 2015

så meget på så kort tid...

Torsdag var Henriette og jeg til VIP aften i inspiration i rosengårdcenteret..
Det var nu meget hygsomt, vi gav 100 kr for at kunne deltage og så fik vi en goodiebag til en værdi af 639 kr så det var spændende at se hvad der var i... 
Det var nogle udmærkede ting der var i, noget af det passer ikke helt ind her, men det kan jeg altid gi væk i gave... 
Jeg købte kun en notesblok jeg er helt vild med, jeg syntes den er sød og enkel...
 
Der var også 25% på alt stel, bestik og glas men hvis jeg først var begyndt havde jeg brugt noget nær en mill...
Fredag fik jeg endeligt min velkomstpakke fra bo bedre, den er rigtigt fin, ved bare ikke helt hvad jeg skal komme i den endnu...
Igår lavede jeg en lille kjole til min brors den nye..
Den blev nu meget sød syntes jeg...
Idag har jeg syet nogle lynlåse i min fars pressening, det skal nok blive godt når den er færdig, hvis jeg ikke syr mig i fingrene først, den maskine syr rå stærkt og jeg har ikke helt fundet ud af og styre tempoet på den endnu...
Så mangler jeg bare noget tape, så jeg kan sy vinduer i også...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar