mandag den 14. marts 2016

Mer af det...

Nu har jeg fået mit sidste nye sengetøj fra Ebay..
Det er bar så fint, og dejlig blødt ligesom det andet...
Jeg tror hellere jeg vil købe sengetøj på ebay end i ikea det er billigere og blødere... 
Igår lavede jeg vaffel sandwich..
Man skal ikke spise mere end en af dem, så bliver de klamme tror jeg, men de smager nu meget godt...
2 æggeblommer
1.25 dl mælk
2 dl mel
0,5 tsk salt
1tsk bagepulver
2 spsk olie
1 knsp muskatnød
0,75 dl øl
2 æggehvider
Varm ovnen op til 225 grader.
Placer vaffelformen på en bagerist.
Rør æggeblommer, mælk, mel, salt, bagepulver,olie og muskatnød sammen, tilsæt øl og rør igen.
pisk æggehviderne stive og vend dem forsigtigt i dejen.
Fordel dejen i vaffelformen og bag den i 13 minutter.
Vend vafflerne ud på et bagepapir og bag dem i 2 minutter mere.
Læg en skive hamberryg eller skinke og en skive havarti ost på halvdelen af vafflerne, læg en vaffel over og bag dem i 3-5 minutter til osten er smeltet.
De skal spises varme....
 
Mini er ikke så mini mere, nu er han bar en beastie, som tror og mener vi skal putte hele tiden...
Selvom man ikke må komme i møblerne eller sengen, så kan man da li snige sig op når han tror jeg sover...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar