torsdag den 31. marts 2016

Påskeæg...

Jeg fik et gækkebrev mere, så jeg fik to i år...
Der var seks prikker så da jeg havde gættet på den eneste jeg kunne komme i tanke om der havde seks bogstaver i sit navn, opgav jeg...
Det var så lars, så jeg fik en Kanin...
Den er så så sød jeg næsten ikke kan nænne at spise den....
Igår kom budding formene også, men de er så kun halvt så store som jeg havde forventet...
Men så er jeg kommet i tanke om min mor har den der jello-form fra tupperware, som man kan lave som en rand eller sætte en dimmer ovenpå så den bliver højere, den må man da også kunne bruge til det, så den bliver høj nok...
Så det bliver spændende at prøve at lave og om jeg kan finde ud af det, jeg har aldrig lavet en 'blævrende' dessert før, ikke engang chokolademousse, det tætteste er nok fløderand...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar