lørdag den 14. maj 2016

Adr!!!!

Tirsdag skulle jeg prøve at lave yoghurtis i den ismaskine jeg fik af min mor...
Det gik også fint, bortset fra min fryser ikke havde frosset skålene hårdt nok, men så har jeg skruet op for den så næste portion is bliver færdig med det samme...
Men jeg lavede chokoladeyoghurtis fra min nye bog..
Der kan man vælge at bruge alm yoghurt naturel eller græsk yoghurt, og jeg tog den almindelige...
Det så rigtig godt ud nede i skålen da den stod og rørte..
Men det smagte absolut ikke så godt som det så ud...
Det er adr'en alt for surt til mig, så tænker jeg skal prøve den græske udgave og se om det bliver bedre,,,
Onsdag trænede jeg beastie lidt med baljen, han er ved at blive rigtig god til det..
Han skal nok blive en rigtig god dreng en dag, han er jo kun en lille bitte dreng endnu...
Han ønsker sig en ordenlig læderbold, han fik en i PU en dag og den varede kun et kvarter så var der hul i den, så han blev ked af den ikke kunne trille mere...
Se hvor glad han er for den...
Da jeg kom på arbejde torsdag havde it-guden sin datter med, hun er så kær hun tegnede en tegning til mig..
Er den ikke fin? hun var selv med ude i RFD og bestemme hvor den skulle hænge..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar