lørdag den 7. maj 2016

Hjemmelavet er det bedste...

Idag stod jeg tidligt op for jeg skulle ud og hente tupperware..
Jeg havde bestilt viskestykker, space makers, fryse bokse og en press master...
Da jeg kom tilbage kiggede jeg lige ind til min mor, og vi snakkede om det var ærgeligt at vores konsulent stopper med tupper, og at der er et tupper museum i odense..
Så vi kørte ud for at kigge mere tupper der fik vi hver en blå fryseboks, så jeg scorede lige min mors..
Der var godt nok meget tupper samlet på et sted, men det er da meget sjovt at se udviklingen...
Jeg fik også en ismaskine min mor har købt som hun aldrig får gang i...
Og jeg har lige købt en bog med yoghurt is så det skal nok prøves indenfor den nærmeste fremtid, det er jo ved at være vejr til seriøst meget is...
Så da jeg kom hjem strøg Beastie i haven med sit nye legetøj og så så jeg ikke mere til ham de næste par timer...
Så jeg brugte tiden på at prøve den nye press master...
Appelsinerne skal skæres i halve..
Så skal de i med frugten nedad...
Og så presser man bare, det er genialt, og så nemt...
Den presser alt ud af appelsinerne og man skal ikke rigtigt bruge nogen kræfter på det...
Jeg fik lidt over 0,5 liter ud af 7 appelsiner, så det giver lidt mere end hvis det var med håndkræft...
Og så er der ikke engang ret meget frugtkød i...
Men som den frugtkødshader jeg nu engang er hældte jeg det lige igennem en fin sigte alligevel...
Den kunne jeg godt bruge en større af, den jeg har er sådan en lille en med en dia på 6 cm...
Torsdag sidste uge var min kollega og jeg til VIP aften i inspiration, vi havde købt billetter så vi skulle have en goodiebag ligesom sidst, men denne gang var vi lidt skuffede, det var nogle fine ting der var i men ikke lige nogle vi sådan rigtigt kunne bruge... 
Der er ingen af os der er specielt vilde med kähler, så vi håber på en bedre goodiebag næste gang...
For vi deltager klart igen...
Jeg købte så lige en dyb tallerken og nogle kroge til mit badeforhæng...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar