fredag den 7. februar 2014

En aftale er en aftale...

I søndags fandt jeg de der fede hylder fra umbra, der får bøgerne til at ligne at de svæver...
Jeg fandt en annonce på den blå avis med 2 små og en stor til 220 kr.

Jeg aftalte med hende at jeg skulle hente dem søndagen efter...
Jeg har gået og glædet mig lige siden til at få dem og få dem hængt op...
Men så idag skriver hun til mig at hendes mand har foræret dem væk, efter jeg flere gange i løbet af ugen har kunne se der var nogen der henvendte sig på dem, så har hun sandsynligvis solgt dem til en anden, jeg blev så sur og skuffet, så laver man sgu da ikke en aftale altså.
Også chancen for at hun er fyldt med løgn gør det bare så meget værre, så bliv dog voksen og vær ærlig!
Så må jeg jo købe dem fra ny, men så er jeg da sikker på jeg får dem... 
De kommer i hvert fald som noget af det øverste på ønskelisten....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar